Klacht: Telefonisch contact gehad met tele 2

op 04 oktober 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Maandag heb ik contact opgenomen met klanteservice Tele 2. Me moeder wilde graag haar abonnement verlengen. Omdat ze duitstallig is vroeg ze aan mij voor te bellen. Oke dit gedaan. Eerste keer toen ik iemand aan de telefoon hadt vroeg ik met de vraag om het contract te verlengen en een nieuwe telefoon erbij te bestellen. Ze hadden me vader zijn contact gegevens erbij moeten hebben. Dit dus doorgeven. Ik moet wel aan geven dat de abonnement op me vader zijn naam staat en de rest van de gegevens op die van me moeder vanwege het feit dat me moeder een Duitse paspoort heeft. Anders kon ze toen der tijd geen contact krijgen op haar telefoon. Deze werknemer gaf aan dat er iets niet klopte met de persoons gegevens van me vader. Toen ik eenmaal in de wacht stond werd er opgehangen. Erna weer terug gebeld alweer 30 min aan de lijn gehangen voor een werknemer. Alles opnieuw vertelt persoonsgegevens van me moeder door gegeven omdat deze van me vader niet klopte. Nee mevr wij kunnen u niet helpen want u heeft de contact gegevens van uw vader nodig. Oké ik zal over een uur weer terug bellen want ik moet alweer de id kaart van me vader gaan halen. Uit eindelijk bij me ouders thuis alweer terug gebeld. Dit keer 25 min aan de telefoon gehangen. Alweer alles uit gelegd.. contact gegevens van me vader door gegeven. Ja mevr wij kunnen u niet helpen hier klopt iets niet. Toen zei ik van ja mevr ik heb nu al 3 keer gebeld met 3 verschillende collega’s nu en niemand kan me helpen. Mevr probeerde er tussen te komen en liet mij niet uit spreken dit aangegeven dat ik graag wil dat ze mij liet uitspreken. Mevr wilde ophangen maar heb toch aan gegeven dat ze nu 2 klanten van tele 2 kwijt heefr. Die van mij en deze van me moeder. Oké bedankt zegt ze en toeziens.

Niet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stylo_sandra@live.nl