Klacht: Telefoneren niet mogelijk

op 31 januari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Onlangs gebruiker geworden van Kruidvat Mobiel. De aansluiting is actief, er kunnen gesprekken worden ontvangen. Bellen naar vaste lijnen en 06-nummers is onmogelijk. Ook is het niet mogelijk om naar de voicemail-box te bellen. Wel kan er worden gebeld naar betaalde 087-nummers. Heb hierover contact opgenomen met de klantenservice. Die meldt dat het een bekend probleem is waar meer gebruikers last van hebben.

Het moet mogelijk zijn om telefoongesprekken te voeren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht K_V_M

5 maanden geleden - Er zijn meer klanten met hetzelfde probleem: https://www.klacht.nl/kruidvat/klacht/simkaart-werkt-niet-28/ Beste medewerkers, Ik heb een simkaart van Kruidvat welke niet werkt. Diverse keren de klantenservice gebeld, waarbij aangever wordt dat het wel werkt en ik 2 keuzes heb : nieuwe kaart kopen of ander toestel. Dit is niet bepaald service te noemen !! Toestel werkt met andere simkaarten, aan het toestel ligt het dus niet. Toestel is simlockvrij. Uitgaande gesprekken worden gelijk verbroken, internet verbinding is niet mogelijk (met andere kaarten wel) Gesproken met Rachid, Daniëlle Strijker, Jolien en Anouk. Gewenste Oplossing: Nog niets

Alle klachten die gemeld zijn door K_V_M