Klacht: tele2 rommelt met betalingen

op 14 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

normaal incasseer tele2 automatisch , gezien de tijd van de maand ze dat doen , loopt dat wel eens anders dat ze niet kunnen incasseren .
vervolgens krijg je een brief , en moet je voor een bepaalde data betalen , 20 dec 2017 ( 2 dagen voor het verstrijken ) heb ik betaald de 22 euro voor me internet abonnement .
kort er na kreeg ik een brief ik afgesloten zou zijn geweest ( ik ben veel online ik heb er niks van gemerkt ) en ik 28 euro aansluit kosten moest betalen totaal 50 euro , 3 jan 2018 heeft tele2 dit van me rekening afgehaald .
wat wonderbaarlijk is die 22 euro van 18 dec heeft dus de vermeende afsluiting opgeheven , en als nog pakken ze de 50 euro van me rekening .
ik had al een topic op tele2 forum gemaakt , enkel ik liep daar tegen een muur op , en toen ik zei dat tele2 medewerkers me wel met u mochten aanspreken , ik ben minimaal 2 keer zo oud als de tele2 medewerker , en een klant , werd me topic onder het mom van geen vragen dicht gegooid , al had ik nog een belangrijke vraag , van wanneer tot wanneer met de tijden er bij ik afgesloten zou zijn geweest .
ook had ik in het topic aan gegeven , tele2 kennelijk wel de 22 euro erg optijd had ontvangen , gezien die de vermeende afsluiting zo snel opgeheven had , en dat bedrag , voor de maand jan was gebruikt , bij mijn tele2 , stond achter de maand jan een groen vinkje van betaald .
2 dagen later kijk ik weer en is het groene vinkje weg , ik wacht nog een tijdje , foutjes kunnen gemaakt worden ,en besluit om ellende te voorkomen 12 feb , nog een keer 22 euro over te maken , en jawel hoor een dag later krijg ik een betaling herinnering , oftewel die 22 euro die 20 dec betaald is in eens in rook opgegaan , ik vermoed de forum mod die gepikeerd was , diet het topic opslot deed ,mij daarna een ban gaf omdat ik een fout maakte op het forum ( en niet een waarschuwing ) iets heb veranderd op de server .
nou heb ik gisteren een andere naam aangemaakt op het forum om onder de ban uit te komen , en het allemaal uitgelegd , dat ik graag uitgezocht zo zien , hoe en wat met oog op die 22 euro die 20 dec betaald is .
het was weer een ban , en het topic is weg gehaald .

ook is het zo ik een tot 20 Mb/s snelheid zou moeten ontvangen , en de uiteindelijke snelheid komt niet in de buurt , het komt meer neer op 1/3 er van , wat een best groot verschil is .
je zou denken dat ze zuinig met zo een klant om gaan , nou nee dus , voor ik me abonnement veranderde , heb ik jaren lang een soort gelijk abonnement gehad enkel ik betaalde meer , op een gegeven moment was dat bijna 32 euro per maand , en tele2 bied een 100 Mb/s abonnement voor 30 euro aan , erg apart maar goed klanten die al jaren klant zijn moeten kennelijk een poot uitgedraaid worden .

ik ben tevreden , als die 22 euro die 20 dec 2017 weer boven water is .
dat er een onderzoek komt naar wie het groene vinkje van de maand jan er af heb gehaald , en die gene passende maatregelen krijgt .
en een excuus brief zou ik willen ontvangen , ik heb er namelijk best veel tijd ingestoken tot nu toe , en ben op het forum weg gezet , als een wan betaler een zeikerd , en weet ik veel allemaal , en voor dit alles is een excuus toch wel minimaal op zijn plaats .

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikkehier