Klacht: Tele2 komt contract niet na!

op 10 juni 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na ingangsdatum contract bleek dat tele2 geen internet bij ons kon leveren vanwege een brand ergens in een meterkast. Binnen de bedenktermijn heb ik gebeld met het verhaal dat we geen internet hadden en dit volgens de monteur ook niet geleverd kon worden, dat ik mijn contract wilde ontbinden. Tele2 beloofd; wij gaan het echt voor u oplossen, u krijgt internet, ik stuur meteen een nieuwe monteur en als u uw contract bij ons laat doorlopen betaald u geen aansluitkosten en gaat het abonnement pas in wanneer u daadwerkelijk internet hebt. Inmiddels 2 weken geen internet en het internet daarna half gemaakt 7 mbs ipv beloofde 20 mbs. Maar wel de volledige factuur gehad!! Gebeld en volgens tele2 staat er nergens dat dit beloofd is, en omdat het mijn woord tegen tele2 is vertrouwen ze op hun collega!! Oftewel ik moet de maand helemaal betalen terwijl ik geen internet hadheb en ik moet €30 aansluitkosten terwijl dit geconpenseerd zou worden! Ik heb gezegd dat ik alsnog mijn contract wil ontbinden, maar nu valt het buiten de termijn en mag het niet meer! ‘Dan had ik dit meteen moeten bevestigen toen ik belde om op te zeggen’ OPLICHTERS ZIJN HET!!

Als ik alsnog mijn contract kosteloos kan ontbinden zoals ik heb opgezegd binnen de termijn, of als alsnog het beloofde geld wordt teruggestort a €60!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbod