Klacht: Tele2 heeft niet doorgegeven aan KPN dat Tele2 de diensten overgenomen had.

op 12 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb dubbel betaald en dat was niet de bedoeling. ik ben over gegaan van KPN naar Tele2 en Tele2 zou dit regelen. Dat is niet gebeurd, daarom vraag ik het dubbel betaalde geld aan KPN over die periode terug.
Het betreft 3 bedragen, na 27 juni betaalde ik aan KPN, wat dus niet was gebeurd wanneer Tele2 het korrekt had gedaan. OP 8 juli betaalde ik: 102,48 euro, op 9 augustus: 138,42, en op 8 september: 96,49 in totaal betaalde ik onterecht: 337,39 euro. Dit bedrag vraag ik terug van Tele2. Ik heb reeds uitgebreid telefonisch kontakt hierover gehad met Tele2 en dat zou men in orde maken, BVD.

Ik ben tevreden wanneer het bedrag van 337,39 op mijn rekening is overgemaakt.
Het kan overgemaakt worden op banknummer: NL34RABO0113941560 t.n.v.: M Khaokhan, Paasdijkstraat 35, 4693 BP Poortvliet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maliwan-1978