Klacht: Tele2 geeft geen nieuw telefoon na reperatie

op 10 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 12 februari 2018 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

U heeft reeds eerder een klacht ingediend bij ons over de reparatie van uw toestel. Deze klacht is ook in behandeling genomen en staat nog steeds open. Gelieve alle communicatie via de betreffende klacht te laten verlopen. Wij zullen deze klacht dan ook sluiten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynafix Wecare-team.

Heeft op 12 februari 2018 om 12:18 geantwoord

Krijg geen nieuwe van tele2

Reactie van de melder van de klacht bilici

7 maanden geleden - Tele2 heeft het opgelost en stuurt mij een nieuwe Ze hebben toch laten zien hoe groot en professioneel zij

Reactie van de melder van de klacht bilici

7 maanden geleden - Opgelost door Tele2

Alle klachten die gemeld zijn door bilici