Klacht: Tele2 blijft in gebreke en lost niets op

JanetWindt op 07 april 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wat ergernis is Tele2 !
In augustus 2016 heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2 incl. toestel. voor een maandbedrag van 35 euro. De eerste 6 maanden ging er al van alles mis, o.a. betalingen die zoek raakten afspraken die niet nagekomen werden. Doordat er betalingen zoek raakten ben ik toen ook afgesloten geweest….Kreeg het verzoek betalingsbewijzen toe te sturen zodat dit rechtgetrokken kon worden. Zo gezegd zo gedaan echter werden deze afgewezen omdat er geen banklogo op stond, nee dat kan kloppen ik zit in de budgettering daar staat een logo van desbetreffende instantie op. Heel veel telefoontjes later kreeg ik het advies dit naar het hoofdkantoor te sturen en voilla alles was weer opgelost ! Vanaf dat moment ging het ietsjes beter….ik zeg ietsjes aangezien ik her en der toch zo nu en dan een spookrekening kreeg van 7 of 14 euro met de welbekende leuke brief voorkom afsluiting bijzonder zeker gezien het feit ik geen betaalachterstanden heb. Zo ook vorige maand opeens weer een spookrekening van 14 euro, meteen met Tele2 gebeld, mevrouw keek het na en zei nee u heeft alles keurig netjes betaald ik snap het niet en dat klopt, ik heb geen achterstanden. Mevrouw heeft een ticket aangemaakt zodat ik binnen 24 uur weer zal worden aangesloten. Fijn dacht ik dat is opgelost, echter was niets minder waar….. Sinds een week nu ong. ben ik nog steeds afgesloten en heb ik dagelijks gebeld met Tele2 waar iedereen tot hetzelfde conclusie komt, daarnaast is mij meermalen beloofd dat het opgelost zou worden en ik steeds binnen 24 uur zal worden aangesloten, dit gebeurde echter steeds niet. De laatste tele2 medewerkster heeft dit doorgespeeld naar de financiele afdeling welke mij terug zou gaan bellen. Deze hebben mij afgelopen donderdagochtend gebeld. Hier werd mij uitgelegd dat ik steeds 5 dagen te vroeg betaalde waardoor de toestelkosten geparkeerd werden, maar hij zou de betaling traceren en zegt mij toe dat ik per vandaag uiterlijk morgen (vrijdag) weer aangesloten zal zijn en wat betreft de aansluitkosten zijn voor rekening van tele2. Ik weer even gerustgesteld, nu zou het dan opgelost gaan worden. Het is inmiddels zaterdag en je raad het al ben nog steeds niet aangesloten, wederom gebeld ook deze beloofd mij trouw zoals tele2 kan dat vandaag opnieuw aangesloten ga worden….( nog steeds niet dus!) Ook nog maar even via de chat van tele2 geprobeerd waar ik een ene Jan sprak, verhaal uitgelegd ( voor de zoveelste keer ) waarop meneer Jan op onderzoek is gegaan en na 10 minuten tot de conclusie kwam dat er nog een rekening van 14 euro opstond en ik daarom niet werd aangesloten…. !! nee dat klopt dat is de spookrekening waar ik het al de hele week over heb en waar collega’s niet van weten hoe die er is gekomen. (de 5 dagen te vroege betaling) Ik heb meneer Jan hierop gewezen en hij zou het verder uitzoeken…. maar heeft vervolgens niet meer gereageerd en de chat beeindigd…. Toppunt vond ik toch wel dat tele2 mij vanmiddag belde dat ik wel een grotere bundel kon afnemen !
Ik ben zo gefrustreerd en boos dat ik helemaal klaar ben met tele2 …want aangesloten wordt ik toch niet ondanks dat het nu al door meerdere mensen is toegezegd incl de financiele afdeling!

Ik ben pas tevreden als ik weer ben aangesloten en de verloren week is gecompenseerd

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door