Klacht: tele2

op 13 juli 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

leest u eerst dit maar eens

IK
wat is het voor onzin dat ik bij een bedrijf wat internet levert niet in eens contact kan komen met de mail
Vind ik leuk · · 6 uur geleden in de buurt van Groningen

Tele2 Nederland
Hallo Nick-in The-Cave,
Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is over hoe je in contact kan komen met ons.
Alle informatie over hoe je contact op kunt nemen staat vermeld op onze site:
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact.html We horen het graag als we nog ergens bij kunnen helpen!
Via de Virtuele Assistent kun je online vragen stellen en chatten met een medewerker.
Ook is het mogelijk om via de Virtuele Assistent een email te sturen.
Voor vragen over onze producten of diensten kun je daarnaast online terecht op ons forum:
https://forum.tele2.nl/ Daar zijn medewerkers en gebruikers aanwezig om elkaar te helpen.
Groet, Yvonne

Contact met Tele2
www.tele2.nl
Wil je in contact komen met Tele2? Stel je vraag aan onze virtuele assistent,
chat of mail met de klantenservice of bel de Tele2 klantenservice.

ik
Hoi, Yvonne laat die zogenaamde ik vind het vervelend procedure die je geleerd hebt maar achterwege.

dat heb ik geprobeerd maar dan krijg ik dit…

Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:hoi ik wil een e-mail achterlaten
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Waarmee kan ik je helpen?
kun je me niet gewoon een mail adress geven of desnoods een contact formulier

John Koch Je hebt allang gelezen wat je in moet typen, dus waarom deze vraag?
Een bericht kun je versturen via de virtuele assistent, door te beginnen met
“ik wil een bericht sturen”, dan krijg je je contactformulier. Een email-adres is er niet.

IK
Ik heb net zelf uitgevogeld dat je niet in moet tikken
Ik wil een e-mail sturen
maar ik wil een bericht sturen….
De logica van dat je een bericht stuurt met ik wil een bericht sturen. Totaal niet over nagedacht,

Maar nu komt het ergste, Je automatische helpdesk biedt mij aan om een bericht door te sturen,
om het vervolgens totaal niet te doen en me door te verwijzen naar de klantenservice (telefonisch)
die mij kosten oplevert terwijl jullie product niet naar behoren werkt zie hier onder het resultaat.

IK
Tele2 zegt:Daar ben ik weer. Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt:ik wil een bericht sturen
Tele2 zegt:Ik kan ook een bericht voor je doorsturen. Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten
waar je vraag over gaat. We hadden het zojuist over een storing/niet werkend product.
Gaat je vraag hier nog steeds over?
Jij zegt:nee
Tele2 zegt:Geef alsjeblieft een korte omschrijving van het onderwerp.
Jij zegt:internet onstabiel
Tele2 zegt:Dank je wel. Voor storingen adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen met de Tele2 Klantenservice.
Via email kunnen we je onvoldoende helpen met de storing die je ervaart.
De Tele2 Klantenservice is op dit moment geopend (tot 21.00 uur vanavond) en bereikbaar via 0900-2411602
(7,5 ct per gesprek).
Tele2 zegt: Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?

IK
John ik zou je vragen je met je eigen zaken te bemoeien, ik vraag tele2 om hulp niet jou

Piet van Buren Ha ha, bam bam Nick
maar die John is het in-Koch-nito geschoren schaap van Tele2,
deze forumtrol heeft jawel de 9000 berichten haast benadert op het kluitje/riet forum,
hoe erg moet je je dan niet vervelen,..

Nick-in The-Cave Ja ik merk het inderdaad,
ja ik hoop gewoon dat iemand me normaal kan helpen via de e-mail want dat is best mogelijk

Piet van Buren Dat zou anno 2013 i.d.d. moeten kunnen, hoe ingewikkeld kan dat zijn voor tele2,..
maar het is NIET mogelijk om in contact te komen via email met tele2,
je bent dus overgeleverd aan die dislectische-brabbel-robot of bellen naar de klantenservice,
die (de naam zegt het eigenlijk al) gratis hoort te zijn,.
of het forum daar staat die Koch te popelen om je het kluitje aan te geven voor in het riet,.

John Koch Nick, zou je géén domme opmerkingen willen maken of domme vragen willen stellen?
Dit is een openbare pagina en iedereen kan/mag reageren. Wil je dit niet, dan stuur je een email,
je weet inmiddels hoe dit moet.

Mijn klacht is, dat het bij een bedrijf wat internet aanbiedt het niet mogelijk is om ze te bereiken via het internet (mail) dit is al belachelijk ik moet betalen om een probleem op te lossen wat aan hun kant ligt(bellen kost geld), omgekeerde wereld. Als ik niet betaal krijg ik ook boetes.
Ik moet ze via facebook benaderen om dat de chat aangaf niet te werken wat het blijkbaar wel deed als je de virtuele assistente kapot spammed met onzin, dan wordt je doorgestuurd. Hier werd gemeld dat er geen contact formulier was (vroeg ik speciaal om) en het contact werd verbroken.
Op facebook is een meneer wat u ook in het gesprek kan zien, zich aan het bemoeien met mijn klacht/probleem
dat ik het al via facebook moet doen (publieke schandpaal dan wil tele2 wel reageren voor een goede naam) is al belachelijk maar dat dan ook nog een of andere pro tele2 activist mij beledigt is van de zotte.

uit eindelijk is het me geluk om met die achterhaalde virtuele assistente een bericht door te sturen
naar uren proberen.
Krijg ik een tijdje later dit mailtje terug

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 18018413, stuur ik u hierbij dit bericht.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u een klacht heeft. Helaas beschik ik niet over voldoende informatie om deze af te kunnen handelen.

Ik verzoek u daarom uw klacht te specificeren en deze nogmaals kenbaar te maken door middel van het contactformulier op onze website. Natuurlijk kunt u uw klacht ook bij onze telefonische klantenservice indienen. Eén van onze medewerkers zal proberen om samen met u een oplossing te vinden en zo uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

De medewerker in de chat zegt dat er geen contactformulier is, facebook op tele2 geeft me geen contactformulier
nu staat er in de mail dat er een contactformulier is.
Maar nergens een link naar de desbetreffende pagina
de opmerking er onder is bijna spottend dat ik mijn klacht kwijt kan bij de klantenservice want blijkbaar is het niet mogelijk. Nee als ik dan uit eindelijk mail contact heb
wordt er een loop gemaakt zodat ik weer het hele pad kan door lopen. Deze hele manier is opgebouwd om mensen te laten bellen zodat ze wederom extra kosten maken
het is zelfs zo erg dat ik nu bij u site de klacht indien
en dat is nog niet eens gelukt bij tele2

Mijn daadwerkelijk klacht over het internet zelf hebben we nog niet eens kunnen behandelen omdat ik geen extra kosten maken als het probleem niet bij ligt.
Dit lijkt me genoeg reden om op te zeggen maar dit kan niet via de mail… dit moet wederom telefonisch of via de brief.
Een mail is een digitale brief… dus het feit dat ik wel een brief kan sturen maar geen mail is dus werkelijk waar nergens op gebaseerd. Ja een gestuurde brief die niet aangetekend is verstuurd hoef je niet te behandelen want dan is het bewijs verdwenen.

Ik hoop dat jullie duidelijk zien op hoeveel vlakken dit allemaal fout gaat.
en dat tele2 zich totaal anders voordoet -maar op het moment dat je een contract hebt wordt je er bij gelapt

Geen

Reactie van de melder van de klacht nvt1