Klacht: Tele 2 fout met bestelling alles in 1 pakket

op 03 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bestelling 3708282

Geachte heer, mevrouw,

Enige tijd geleden hebben wij besloten om van KPN over te stappen op Tele 2. Dit hebben wij telefonisch geregeld. Wij kregen een brief met inlogcodes. Begin sept een mail dat we nog een bevestiging zouden krijgen over de levering. Daarnaast ook info over een evt tijdelijk telefoonnr. Vorige wk 26-09 j.l. hebben wij gebeld omdat de bestelstatus nog steeds niet aangepast was. De medewerker vertelde dat het allemaal wel goed zat en dat er op tijd geleverd zou worden. Vandaag is het 3 okt en maken wij ons zorgen over het feit dat we nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, geen modem hebben ontvangen en dat de bestelstatus nog steeds niet aangepast was. Daarnaast horen wij helemaal niets meer van Tele2. Vandaag dus weer met Tele2 gebeld. Deze medewerker ontdekte wel een fout in de status en zou hier een melding van maken. Hij gaf aan dat het wel 5 werkdg kan duren: 8 OKTOBER!!! Dus zitten we straks zonder tel.,tv, internet! Net een klacht ingediend via Tele 2 zelf. We kregen gelijk een bevestiging dat ze er binnen 30 dagen op terug komen, Kortom wij raden iedereen Tele 2 af, we zijn ruim een maand geleden overgestapt, Tele 2 heeft een maand de tijd om alles te regelen, maar als nog gaat daar van alles fout. Denk je na over tele 2, DOE HET NIET!!!!

Voor 6 oktober alles in huis, modem (installatiepakket) enz. En vanaf 6 oktober dat alles geregeld is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k.hogenhout