Klacht: Terugbetaling

user-1265017 op 07 april 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product besteld bij tel sell en toen ik ze belde wanneer het product geleverd word kwam ik erachter dat ze het niet op voorraad hadden en niet konden vertellen wanneer ze het weer op voorraad zullen krijgen. Ik heb het meteen geannuleerd en verzocht mijn betaling terug te storten. Nu willen ze mijn geld 14 dagen vasthouden

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld meteen terug. Zodat ik het ergens anders kan bestellen waar ze het wel op voorraad hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Moesan,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost. Wij sluiten daarom deze nog openstaande klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door