Klacht: niet geaccordeerde order

boze klant 2024 op 08 februari 2024 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gebeld over info van een Hurricane mop, ik was geïnteresseerd. ik had binnen 1 minuut contact maar toen bleek dat er meerdere attributen nodig waren zoals schoonmaakmiddel extra pads etc… de order zou ipv 59,- op 100 euro uitkomen. ( er kwam ook nog 6,95 verzendkosten en 2,95 administratie kosten bij ). ik gaf aan af te zien van de order maar mevrouw had de order al doorgezet. ik moest via klantenservice annuleren… ! 2 x 30 min aan de telefoon gehangen maar geen verbinding gehad.
Riverty had mij al een mail gestuurd over de bestelling en dat ik later kon betalen…. !
op diverse manieren geprobeerd contact te krijgen maar tot op heden niet gelukt. wat een verkoop praktijken zijn dit van TELSELL….! order is al onderweg….. !
ik ga hier niet mee akkoord. u bent gewaarschuwd voor Tel Sell…!

Gewenste Oplossing:

dat er bij een contact niet direct zonder een akkoord van de klant zomaar een order geplaatst wordt terwijl het gesprek nog aan de gang is en er allemaal extra's aangesmeerd worden.

ook dat er geen fatsoenlijke klantenservice is, je wordt aan het lijntje gehouden. wat een praktijken.
product is al onderweg.... ! ik wens het niet aan te nemen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Tel Sell
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tel Sell

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tel Sell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boze klant 2024