Klacht: Maar weer een nieuwe klacht openen…

soshe1 op 30 januari 2013 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik hier ook een klacht geplaatst. Binnen een week zou het bedrag weer op mijn rekening staan. Helaas tot op heden geen bedrag maar ook verder geen reactie op vragen. Heb een poging gedaan om te bellen maar hier werd ik ook niet wijzer van.

pannen niet zoals afgebeeld, retour gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Geld nog voor a.s. weekend retour. Anders onderneem ik andere stappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 02 februari 2013 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl heeft onze Klantenservice meerdere malen getracht telefonisch contact opgenomen. Helaas bleek dit zonder resultaat. Om deze reden is er inmiddels een e-mailbericht verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Wij hopen dat uw klacht hiermee nu naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien dit niet het geval is, raad ik u aan om te antwoorden op het reeds verzonden e-mailbericht.

Met vriendelijke groet,

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door