Klacht: afspraak niet nakomen

Isabella65 op 18 december 2013 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de moonsurfing besteld en er was afgesproken dat ik dat in 3 termijnen zou betalen. En dat na de eerste termijnbetaling binnen 2 weken ik het artikel zou krijgen. Die 2 weken zijn ruim voorbij ik stuur een mail en krijg dan bericht dat het product misschien pas in week 5 geleverd kan worden. Dus misschien over pas 2 maanden. Daar ben ik het niet mee akkoord want dan gaan ze natuurlijk ook die andere 2 termijnen afhouden.Ze maken wel iedere dag reclame van de moonsurfing

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en als ze daadwerkelijk gaan leveren betaal ik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 19 december 2013 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gonnissen,

Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl heeft onze Klantenservice getracht telefonisch contact met u op te nemen, dit bleek helaas zonder resultaat. Om deze reden hebben wij op 19-12-2013 een e-mailbericht aan u verzonden. Hierin wordt u een passende oplossing geboden.
Voor eventuele vragen/opmerkingen aan Tel Sell raden wij u aan een bericht te versturen aan [email protected].

Met vriendelijke groet,

Tel Sell Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tel Sell beoordeeld.

Isabella65

Heeft op 20 december 2013 om 12:46 geantwoord

Ik heb de bestelling geanuleerd maar ik vind het toch raar dat iedere dag reclame voor moonsurfing is en ze kunnen het waarschijnlijk pas in februari leveren

Alle klachten die gemeld zijn door