Klacht: Tekstbord niet geleverd

op 02 augustus 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14-06-2017 een Tekstbord besteld tot op heden heb ik nog nies ontvangen is wel betaald.
Ik heb PB gestuurd via Messenger en meerdere malen een email gestuurd maar tot op heden geen reactie en nog steeds geen Tekstbord geleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik het bord in ontvangst heb genomen met natuurlijk hun excuses en een korting op het bedrag van mijn bestelling graag retour op mijn rekening.
zo ga je niet met mensen om die een bestelling plaatsen en het bedrag over gemaakt hebben en totaal geen respons op je e-mails en berichten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irenedelorijn