Klacht: Tegoedbon

op 22 augustus 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Voor offerte schade vloer 50 euro betaald verkoper vertelde erbij dat mocht dit niet door gaan we ten alle tijden ons geld terugkrijgen. Nu keert de verzekering maar 20procent van de schade uit . Helaas voor ons kan de vernieuwing vloer nu niet door gaan . Geen geld . Nu willen ze uit coulance ons een tegoedbon van 50 euro geven . Dit was niet de afspraak .dus help .dit kan en mag toch niet

50euro terugstorten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 23 augustus 2016 om 09:54 geantwoord

Geachte mevrouw Sanders,

Zoals wij in onze correspondentie hebben aangegeven is u tijdens de aanvraag van de offerte verteld dat wij € 50,- rekenen voor het maken van een schadeherstel offerte. Dit om zoveel misbruik van onze kostbare tijd te voorkomen. Daarnaast hebben we u aangegeven, dat wanneer de opdracht niet doorgaat omdat de verzekeraar u niet (aantoonbaar) schadeloos stelt, wij het bedrag weer netjes aan u crediteren. Echter, in uw specifieke geval heeft uw verzekeraar ervoor gekozen om slechts een deel van de schade aan u te vergoeden. U kiest er vervolgens zelf voor om het geheel niet te laten herstellen en om die reden kunnen wij u het bedrag a € 50,- niet restitueren. We hebben u uit coulance het bedrag in de vorm van een tegoedbon aangeboden, zodat we u hierin toch nog tegemoet kunnen komen.
Wij zien geen reden voor een verdergaand voorstel en zien u graag tegemoet in onze winkel te Geleen voor het verzilveren van uw tegoedbon.

Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door FamilieSandersMeerssen