Klacht: Tegensprekend personeel, zeer onvriendelijk en geen begrip voor de situatie

op 16 maart 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Iedereen weet wat er op dit moment speelt; het coronavirus. Samen met mijn man had ik een overnachting Wageningen geboekt bij het Fletcher hotel. Aangezien alles nu dicht is, en wij beiden in de zorg werken (waar wij hard nodig zijn en geen enkel risico kunnen nemen), willen wij deze overnachting verzetten naar een andere datum of een waardevoucher krijgen. Het personeel van Fletcher Wageningen begreep dit volkomen en vroeg of ik even contact op wilde nemen met de Fletcher Receptie. De vrouw die ik hier aan de lijn kreeg, verbaasde mij wat betreft haar onprofessionaliteit, onvriendelijkheid en onbegrip voor de situatie. Ze zei dat verzetten niet gaat, ook niet in deze situatie, en dat het al moeilijk genoeg is. Daarnaast werd mij verteld dat ik dus mijn geld kwijt ben, “maar het is toch maar €50.-“ om haar te citeren.

Kortom, ik ben verbijsterd over hoe onbegripvol, onvriendelijk en onprofessioneel deze medewerkster was en het is zeer te betreuren dat wij onze overnachting niet kunnen verzetten, ook al is het doordat wij in de zorg werken en dus geen risico kunnen nemen en hard nodig zijn.

Ik hoop op alsnog een passende oplossing.

De overnachting gaar verzetten of een voucher geven.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door GabyBakkers