Klacht: Verkeerde levering

op 14 oktober 2013 over Tegeltjemaken.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Op 21 augustus heb ik op www.tegeltjemaken.nl een tegel besteld. Ik kon als extra optie een haakje bestellen (€0.60). Dit heb ik gedaan want hoe moet je anders een tegeltje aan de muur ophangen?
Bij levering van www.tegeltjemaken.nl helaas geen haakje. Ik heb ze toen gemaild en gebeld met de vraag of ze dit binnen 3 dagen kunnen leveren (aangezien het een kadootje was). Helaas werd de telefoon nooit opgenomen en beantwoorde ze de mail niet. 5 dagen later kreeg ik bericht van tegeltjemaken.nl dat ze het haakje zullen opsturen, waarop ik heb gereageerd dat ik liever mijn 0.60 terug heb omdat het kadootje al gegeven is. Dit snapte ze en ik zou het bedrag terug krijgen. 11 dagen later.. ligt het haakje ineens in de bus. Uiteraad ging ik hier niet mee akkoord en heb ik het haakje teruggestuurd. Helaas tot op heden niets meer vernomen. Geen geld terug. Terwijl ze duidelijk in de mail aangeven dat ze het geld zullen terugstorten. Het gaat hier maar om €0.60 maar zeg nou eerlijk, afspraak is toch afspraak? Tegeltjemaken.nl houd zijn klanten duidelijk niet.
Ze hebben overigens nog meer site’s.
PrachtigKado.nl – GraveerLand.nl – TegeltjeMaken.nl – Tegeltjes.com – Mokken-Bedrukken.nl

Met €0.60. Het gaat mij hier absoluut niet om het bedrag maar om het feit dat hun een fout maken, toezeggen het geld terugstorten en het vervolgens gewoonweg niet doen. Tegeltjemaken.nl heeft mij echt teleurgesteld. Een klant laat je toch niet schieten om €0.60 ??

Alle klachten die gemeld zijn door DWillems