Klacht: Tefal strijkijzer

op 15 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had twee weken terug een strijkijzer gekocht bij de blokker en ik heb hem uit geprobeerd of hij het ook deed de stijkijzer geeft geen stoom uit continu ik wou dit terug brengen om het omteruilen maar dat mocht dus niet kassa medewerker in Tilburg gaf ook aan dat ik naar tefal moest gaan ik heb geen folder ik heb geen uitleg gehad niks hoe moet ik nou weten waar ik terrecht moet ik vind het super jammer voortaan ook absoluut geeen Blokker meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het kan omruilen of mijn geld terug kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aysel Oksuz