Klacht: Technische problemen geen geld terug !

op 02 juli 2019 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Ik stuurde 320 Euro op 20 juni naar Turkije. Het geld dat ik stuurde werd geannuleerd door technische problemen. Binnen 7 werkdagen, zou mijn geld op mijn rekening worden gestort. vandaag is de zevende werkdag voorbij en mijn geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb Western union gebeld. ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met de bank en een e-mail zouden sturen waarin stond dat mijn geld op mijn rekening was gestort. Ik word moe van het wachten. Ik heb geld nodig, net als iedereen. Maar ze sturen het niet naar mijn rekening. Ik word boos als ik de klachten hier lees. Ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk zijn geld krijgt.

Vandaag (02-07-2019) heb
ik mijn geld eindelijk terug!. Degenen die niet betaald worden, bellen vaak klantenservice om naar de situatie te vragen. Ik zal western union nooit meer gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aysegul