Mijn Klacht:
Ik koop vaak een zak knabbelspek, maar bij de laatste twee zakken vieil het ons op dat ze zouter waren dan wij gewend zijn. We ( ik) heb ze wel opgegeten.
Mijn vraag is alleen of er wat aan de productielijn en dan met name de toevoeging van zout , is veranderd.
Heeft u deze klacht meer ontvangen, o& ligt het aan ons.
Gaarne een antwoord op deze vraag.
Gewenste Oplossing:
Waarschijnlijk wanneer de knabbelspek wat minder zout is!!

