Klacht: Te weinig wisselgeld gekregen.

op 30 september 2017 over Deen in de categorie Supermarkten

Beste deen.gisteren was ik in u filiaal in almere haven.ben een vaste klant kom er dagelijks normaal nooit klachten maar helaas sinds gisteren wel.had boodschappen gedaan en toen ik bij de kassa kwam om af te rekenen netjes betaald en hoorde ik 90 euro terug te krijgen.alleen kreeg ik 80 euro terug ook nog kassiere aangesproken dat het volgens mij niet klopte alleen wat het zo druk dat ik maar even naar de info balie liep daar heeft het personeel ook nog gekeken naar de bon en naar het wisselgeld wat ik terug gehad had.hun zouden volgende ochtend de kassa tellen en u raad het al ze hadden geen kassa verschil dus mijn 10 euro is weg.ik beschuldig niet de kassiere maar vind alleen kijken naar kas verschil nogal simpel heb liever dat er naar camera beelden word gekeken of de fout nou bij mij of bij de kassiere licht want het gaat wel om 10 euro is voor mij best veel geld.maar word nu afgescheept met nee er was geen kas verschil dus kunnen u niet verder helpen.sorry maar dat vind ik voor een vaste klant die dagelijks komt geen goede zaak.

Het liefst me 10 euro terug.of beelden zien of de fout nou bij mij ligt of de kassiere.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:11 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Voogel,

Wat vervelend om te lezen dat u mogelijk 10 euro te kort heeft terug gekregen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik wil u namens Deen mijn excuses aanbieden.
Ik heb uw klacht overgenomen in ons eigen klachtensysteem.
Zodra ik antwoord heb van onze filiaalmanager kom ik erbij u op terug.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hartelijke groet,
Hanna Fasting