Klacht: Te weinig tabak in de sigaretten

op 20 augustus 2016 over Marlboro in de categorie Sigaretten

Om op vakantie niks tekort te komen had ik 3 sloffen Marlboro sigaretten gekocht. Veilig aangekomen op de plaats van bestemming wilde ik natuurlijk meteen mijn eerste peukie opsteken. Maar wat schetst mijn verbazing, mijn sigaret was totaal niet goed gevuld en dus helemaal slap. Ongeveer op de helft al werd mijn sigaret helemaal heet (zo heet dat het pijn deed aan mijn lippen) en het papier bij het filter zat ook vrij los. Er zat een flinke opening tussen het filter en het papier. Opzich geen probleem natuurlijk als dit eenmalig voorkomt. Maar helaas moet ik mede delen dat ik dit bij zo goed als elke peuk had uit dit pakje. Oke, volgend pakje, nieuwe ronde nieuwe kansen. Helaas ging dit weer mis. Natuurlijk ben ik de beroerdste ik wilde ik echt nog niet klagen. Alleen nu ben ik bijna door al mijn sigaretten heen en heb ik bij vrijwel elke peuk hetzelfde gehad, heel slap en dus veel te weinig tabak erin. Ik heb nu nog wat sigaretten over om eventueel aan te kunnen tonen dat er echt wat mis mee is.

Minimaal 1 slof sigaretten ter compensatie van de gemiste tabak uit mijn 3(!!) sloffen sigaretten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marlboro

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marlboro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KasperSlagman