Klacht: te weinig tabak

op 21 juni 2016 over West Sigaretten in de categorie Sigaretten

voor de zoveelste keer dat het mij opviel dat ik niet et mijn busje tabak uit kwam. heb nu gecontroleerd wat er mis gaat. nu blijkt dat op de bus aangegeven word up to 95 sticks. nieuw aan begonen en met een volle doos filters van 200. bleek dat ik nog 140 filters had ipv 105 dus houd dit in dat ik niet die 95 kan draaien maar 60. kom er dus 35 te kort. nu draai ik vrij los en met aankloppen van de sig. zie je ook dat ik de filter lang niet vol heb. tabak/ roken is al duur genoeg en dan ook nog dit. voel me behoorlijk belazerd hierdoor. wat gaan jullie hier aan doen? voorlopig koop ik geen west (silver) meeer tot ik zeker weet dat er weer dat in zit wat er in hoort te zitten

een vergoeding (evt een gratis busje tabak) toegestuurd krijgen en dat de controle in de fabriek scherper gestelt word

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over West Sigaretten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over West Sigaretten nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht irmpie1

9 maanden geleden - tot op heden niks gehoord/gelezen geen tegen reactie gehad..

Alle klachten die gemeld zijn door irmpie1