Klacht: Te weinig sigaretten

Yvonnetomeij op 24 maart 2017 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf L and M
Categorie Tabaksbedrijf
Status Open
Datum 24 maart 2017

Yvonne Tomeij heeft op 21 maart 2017 een pakje L&M sigaretten gekocht voor 9,90 euro, maar ontdekte dat er slechts 31 sigaretten in het pakje zaten in plaats van de verwachte 35. Ze verzoekt het bedrijf om vier sigaretten te ontvangen, aangezien ze voor een volledig pakje heeft betaald.

Mijn Klacht:

Vanmorgen 21-03-2017 een pakje L&M sigaretten gekocht van 9,90.
Er horen er 35 in te zitten en tot mijn verbazing zaten er maar 31 in.
Graag zou ik 4 sigaretten van U ontvangen, daar ik voor een vol pakje betaald heb.
Groetjes Yvonne Tomeij.

Gewenste Oplossing:

Rook al sinds jaren dit merk en ben altijd tevreden geweest.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM