Klacht: Te weinig product

op 23 mei 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik wilde mijn haar blonderen met loreal colorista blond platine.
Nu vind dat allemaal perfect alleen zit er gewoon veel te weinig vloeistoffen in de verpakking. Ik heb half lang haar en met een haar verf van bijvoorbeeld John Frida nooit problemen gehad. Nu heb ik dus gevlekt geblondeerd haar. Niet echt mijn verwachting

Ze zouden voor de toekomst meer product in de verpakking kunnen doen of een duidelijke haarlengte aanduiding op de verpakking zetten.

Verder zou ik eigenlijk mijn geld terug willen hebben zodat ik dit kan herstellen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 18 juli 2017 om 14:51 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Larissa gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Larissa dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben geprobeerd te bellen maar troffen haar niet thuis. Daarna een e-mail verstuurd met het verzoek te bellen zodat wij kunnen uitleggen dat de hoeveelheid in onze verpakkingen gemaakt zijn voor een gemiddelde haardos. Indien de gebruikster langer haar heeft, of het haar is dik of veel dan adviseren wij voor een goed resultaat meerdere verpakkingen te gebruiken. Helaas heeft Larissa geen contact met ons gezocht zodat wij dit met haar konden overleggen.

Alle klachten die gemeld zijn door Larissa21