Klacht: Te weinig plek in de trein

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen dacht ik ff rustig naar school te kunnen stond ons perron hier zettenandelst helemaal vol de trein kwam eraan en de machinist schudde al met zijn hoofd dat we er niet in zouden passen wat bleek de trein tussen tiel en arnhem zat al propvol. 2 a 3 mensen konden zich misschien nog naar binnen wringen de andere 45 waaronder ik konden niet mee fijn hoor te laat komen op je eerste schooldag. Het is echt prut geregeld hier. En ik zal vast niet de enige zijn die hier zo over denkt… denk na dat er tussen de kleine dorpjes juist grotere treinen moeten rijden omdat daar juist de mensen vandaan komen die gebruik moeten maken van de ov om bij zijnhaar bestemming aan te komen. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen want ik zou het heel vreselijk vinden als het zo het hele schooljaar zou moeten gaan ook voor mijn mede studenten en reizigers..
Mvg.
Lotte

Ik ben tevreden als ik en mijn mede studenten en reizigers zonder zorgen naar school of bestemming kunnen reizen want nu is het geen doen...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 september 2018 om 13:40 geantwoord

Beste Lot1234,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt, en dat op je eerste schooldag. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Onze machinisten melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een traject en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra treinstel ingezet. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva