Klacht: Te weinig geld terug

op 14 augustus 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren bij de ALDI in Raalte betaald met 20 euro. De kassière stopte het biljet onmiddellijk in de kassa en gaf mij terug van 10 euro. Ze wist zeker dat ik €10 had gegeven…
Filiaalchef er bij die na controle van de kas uiteraard verklaarde dat die, met mijn 10 euro (…), precies klopte. Met zo’n bijverdienste kan ALDI de prijzen best laag houden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil in de eerste plaats mijn €10 terug, maar bij de ALDi moeten de kassières, net als bij alle andere winkels, het geld natuurlijk pas in de kassa doen, nadat de betaling is afgehandeld. Of moet ik nu blij zijn dat ik niet met een biljet van €50 heb betaald?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p.bunschoten