Klacht: Te weinig bussen per uur

op 07 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In het weekend rijdt bus 135 Kromme nol – ‘s-Hertogenbosch en andersom maar één keer per uur. Vanaf de kromme nol rijdt deze om 06 en vanaf ‘s-Hertogenbosch om 22, allemaal 1x per uur. Naar mijn mening is dit veel te weinig. Elk uur zit deze bus ook vol, dus het is geen overbodige luxe om deze bus 2x per uur te laten rijden. Zeker voor de mensen die bijvoorbeeld werken in het weekend in Den Bosch (zoals ik) is dit bijna niet te combineren met de bustijden. Ik moet vaak 50 minuten wachten op de bus, wat het erg vervelend maakt om überhaupt nog te bus te pakken, maar ik heb geen andere keus.

Ik zou tevreden zijn wanneer bus 135 2x per uur in het weekend zou rijden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 mei 2017 om 22:59 geantwoord

Beste AnoukReynders,

Uit jouw klacht is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Tevens laten wij weten dat de dienstregeling wordt bepaald door en met onze opdrachtgever.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^GR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukReynders