Klacht: Te weinig bussen

op 13 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga naar school op het Summa College op de willem de rijkelaan 3 (In eindhoven). Er rijden alleen te weinig bussen over bushalte Jozef eliasweg. De bussen worden letterlijk volgeduwd, chaffeurs rijden met hun spiegels (per ongeluk soms) tegen mensen aan omdat ze terug proberen te dringen met de bus en ze komen soms letterlijk al vol aan bij die bushalte. Dat terwijl van deze school ook altijd op elk moment minstens 20 man staat te wachten. Het is vragen om ongelukken en eerlijk gezegd heeft elke leerling van deze school hier last van. Ik kan u dan ook garanderen dat iedereen blij is als dit probleem aangepakt word.

Als er meer bussen rijden zodat alle leerlingen opgevangen kunnen worden en niet hoeven te vechten voor een plek in de bus. Het zou dus al een hele verbetering zijn als over de gehele dag de bussen daar om het kwartier langs kunnen komen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste AngelesWings, Niet leuk om te lezen dat jullie deze ervaring hebben. Zou je misschien aan kunnen geven om welke lijn of lijnen het gaat die langs de Jozef Eliasweg rijden? De meeste bussen in Eindhoven worden namelijk door Hermes gereden. Vandaar mijn vraag. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht AngelesWings

3 maanden geleden - Lijn 14 en 114 rijden langs deze bushalte. In de ochtend word soms ook de 614 ingezet.

Arriva

Heeft op 13 september 2018 om 23:11 geantwoord

Bedankt voor je reactie.
Deze lijnen worden niet door Arriva gereden. Ik wil je adviseren om je klacht door te geven aan Hermes. Zij kunnen je vast verder helpen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door AngelesWings