Klacht: Te vroege incasso

op 18 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor 2013 een jaartrajectkaart besteld en deze gaat per 7 januari in. Ik betaal per maand. Toen ik de kaart aanvroeg stond er dat ze 5 weken nodig hadden voor het aanmaken, voor het innen van geld zijn ze zeer snel. Nu reeds op 18dec afgeboekt 1e termijn, dus bijna 3 weken voor dat ik er gebruik van ga maken. De kaart is nog niet eens in mijn bezit. Ik heb de bank opdracht gegeven het bedrag terug te storten op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Dat de NS de termijnen op een redelijke wijze incasseert. Dus of aan het begin van de 1e datum dat ik er daadwerkelijk gebruik van kan maken of halverwege de lopende maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 20 december 2012 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

klacht geregistreerd en klant beantwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hansie1959