Klacht: te vroege afsluiting

op 08 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abonnement loopt door tot 6-8-2016. Tele-2 heeft het echter al per 5-8 afgesloten. Contact opgenomen. Antwoord van Tele-2: “u heeft gelijk, het is een fout. dien maar een klacht in”. Mijn voorspelling: ik krijg misschien een reductie van wel 1/30 van mijn maand abonnement.

Gewenste Oplossing:

Als ik minimaal de helft van een maandabonnement retour krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PHop