Klacht: Te vroeg wegrijden bus

op 09 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag.
Regelmatig komt het voor dat de bus (73) bij de Kloetenseweg in Winterswijk te vroeg is en doorrijdt. Daardoor mist mijn dochter de bus en komt dan te laat op school.
Ook op het traject Winterswijk-Neede komt het regelmatig voor dat de aansluitingsbus (72) in Groenlo al weg is en mijn dochter dus ook hierdoor te laat op school komt.
Dit is erg vervelend en ze krijgt hierdoor ook nog eens problemen op school.

Wanneer een bus te vroeg is, hij wacht tot het goede tijdstip om te vertrekken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 februari 2018 om 13:41 geantwoord

Beste Esther Sendatzki,

Oh nee! Ik vind het jammer om te lezen dat de bus regelmatig te vroeg vertrekt en je dochter de aansluiting op lijn 72 mist. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat er op de punctualiteit van deze beide buslijnen gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je dochter in de toekomst verbetering ervaart.

^Manon
Webcareteam Arriva