Klacht: Te vroeg wegrijden

op 09 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij station Apeldoorn de Maten rijdt de trein vaak te vroeg weg. Zonet reed hij ook 2 minuten te vroeg weg. Ik haal de trein niet hierdoor, ik kom van mijn werk en als die eerder wegrijdt mis ik hem.

Als de trein zijn tijden aanhoudt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Smvdijk, Niet leuk om te lezen dat de trein 2 minuten te vroeg is vertrokken. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. In principe is te vroeg vertrekken bijna niet mogelijk. Dit systeem gaat volledig automatisch.De seinen blijven dan nog op rood staan, groen is op tijd vertrekken en dan moet de machinist weg. De machinist heeft verder ook weinig invloed op dit proces. Zou je misschien aan kunnen geven wat de officiële vertrektijd was van de trein en in welke richting je reist? Dan geef ik je klacht in ieder geval intern door in de regio waar het verder uitgezocht en opgepakt zal worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Smvdijk

3 maanden geleden - Bedankt voor uw antwoord. Het ging om de trein van 20.39 van Apeldoorn de Maten richting Zutphen. Deze vertrok op mijn mobiel om 20.37. toen ik bij de deur stond en er niet meer in kon was het net 20.38.

Arriva

Heeft op 10 mei 2017 om 11:48 geantwoord

Dank voor de aanvulling! Ik stuur je signaal door naar de regio zodat dit uitgezocht kan worden.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Smvdijk