Klacht: Te vroeg vertrek 350

op 11 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Bus 350 van Maastricht naar Aachen is zojuist te vroeg weg gereden van Bushof Aachen. Ik moet deze bus het komende half jaar nog gebruiken op dit vroege tijdstip en ik hoop dat dit niet vaker gebeurt omdat ik dan te laat op mijn werk komt. Eerder weg gaan van uit huis zou inderdaad kunnen, maar de vertrektijden zijn er niet voor niets lijkt me. En mijn ochtenden worden er niet beter van ;).

Met vriendelijke groet,
Suzanne Wagterveld

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit niet vaker voorkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Suzannemarie, Jammer om te lezen dat lijn 350 vanochtend te vroeg is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag melding van maken zodat er op de punctualiteit van lijn 350 gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog informatie over hoe laat je vanochtend op de bus wilde stappen. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Suzannemarie

3 maanden geleden - Beste MR, Het ging om de bus van 06:31, vanuit Bushof. In ieder geval bedankt! Met vriendelijke groet, Suzanne Wagterveld

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 mei 2017 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Suzannemarie,

Bedankt voor de toelichting. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de bus vanochtend om 6:29 vanaf halte Bushof Perron 13 volgens dienstregeling is vertrokken. We adviseren onze reizigers wel om 5 minuten voor vertrektijd van de bus bij de halte aanwezig te zijn om misverstanden te voorkomen. Excuses voor het ervaren ongemak van vanochtend!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Suzannemarie