Klacht: Te vroeg en rijd voorbij zonder te stoppen

op 30 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was 10 minuten eerder bij de bushalte voordat de bus zou vertrekken. Hij kwam uiteindelijk 7 min eerder en hij rijdt gewoon door zonder voor mij te stoppen. Heel erg assosocial! En dat terwijl ik nog ruim op tijd bij de halte sta omdat ik absoluut mijn afspraak niet kon missen, dus bedank de buschauffeur maar voor mij.

Op dit moment nergens mee

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste martijn stalenburg, Jammer om te lezen dat de bus te vroeg is vertrokken en je niet met de bus mee kon. Ik snap dat je daar van baalt. Ik wil er graag melding van maken zodat het voorval intern besproken kan worden maar dan ontvang ik graag nog wat meer informatie van je: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte stond je te wachten? - Hoe laat wilde je met de bus reizen? - In welke richting wilde je reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 06:28 geantwoord

Beste martijn stalenburg,

Omdat we helaas geen informatie meer van je hebben ontvangen, sluiten we deze klacht.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door martijn stalenburg