Klacht: te vroeg en geen ordernummer

op 07 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag zou mijn nieuwe telefoon geleverd worden van Telfort tussen 15.00 en 18.00 uur ik ben dus voor 15.00 uur thuis zijn ze al geweest. laten een bon achter dat ik een andere afspraak moet maken. ik log dus in op www.afspraakstatus.nu hebben die dombo’s geen ordernummer op het briefje geschreven … gevolg IK KAN GEEN ANDERE AFSPRAAK MAKEN zonder dat nummer grrrrrrrrrrrrrr

z
dat ze vandaag nog terug komen en het paketje naar behoren leveren zoals de afspraak was

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 12 juli 2017 om 14:55 geantwoord

Beste Gerda,

Ik zie inderdaad dat er geen ordernummer op de klant niet thuis kaart staat. Dit is inderdaad heel erg onhandig van de koerier en we hebben deze hier ondertussen op aangesproken. De koerier hoort dit namelijk altijd te doen anders heeft het kaartje ook niet veel zin. Wel zou het ordernummer ook op de correspondentie van de provider moeten staan. Ik zie dat de order uiteindelijk de volgende dag alsnog geleverd is. Ik wens je dan ook veel plezier met je bestelling en excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door gerda van heess