Klacht: Te vroeg…

op 09 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Na 2 keer eerder en vandaag de 3e keer in een halfjaar, ben ik er wel een beetje klaar mee dat de sprinter van Eindhoven naar Tilburg Universiteit te vroeg wegrijd vanaf station Best. De trein gaat elk halfuur, om .13 en .43, als ik om .11 op het perron sta zou ik dus op tijd moeten zijn. Maar nu is het al 3 keer gebeurd dat de trein om .11 wegrijd! Best vervelend als je op tijd op school wil zijn.

Het zou ontzettend fijn zijn als wanneer een trein te vroeg aankomt op een station, het wacht tot de werkelijke vertrektijd.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:54 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Floorvdv_