Klacht: Te volle trein

op 05 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al 2 dagen achter elkaar mijn trein gemist omdat de trein zo stampvol zit dat er niemand bij kan. Ik vind dit een hele slechte zaak! Mensen komen te laat op school en op werk hierdoor. Het is het begin van het jaar en er valt te verwachten dat het druk is met alle nieuwkomende scholieren. Ik snap niet waarom er geen 3 delige arriva trein rijd. Dan zou er namelijk wel genoeg plek zijn voor iedereen. Het gaat hier om de trein op het traject tiel-arnhem. Ik zelf stap in zettenandelst op maar daar kan niemand er meer bij. Ik hoop dat dit probleem snel opgelost wordt want dit kan zo niet!
Met vriendelijke groet,
Marit Hendriks

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een 3 deels trein op dir traject gaat rijden in de spits uren. Zodat iedereen gewoon mee kan. Dat lijkt mij namelijk gewoon redelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 september 2018 om 18:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maritjeh00,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt op een traject van Arriva. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Tijdens de start van het nieuwe schooljaar is er, over het algemeen, een toename van het aantal reizigers op de bus- en treintrajecten. Er wordt zo goed mogelijk ingespeeld op deze situatie, bijvoorbeeld door de inzet van extra materiaal, om onze reizigers een goede reis te kunnen blijven bieden.

We verdelen al ons beschikbare materieel zo optimaal mogelijk en zoveel als mogelijk passend op het aanbod van reizigers in de spits. Op de drukke tijden hoogste frequentie en langste treinen dus. En natuurlijk monitoren we elke dag weer hoe en of dat goed gaat.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maritjeh00