Klacht: te veel storingen en ondersteuning niet adequaat

op 19 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Deze en vorige maand hebben we veel last van storingen gehad. Tijdens de gemelde onderhouds periode van woensdag tot zondag avond heeft dit gezorgd voor vrijwel 100 % verstoring op zowel telefoon als internet.
Bij laatste bovengenoemde (onderhouds) storing gebruik gemaakt van de “storing opgelost” app van Ziggo. Dan krijg je melding als de storing is opgelost: wel melding, echter nog steeds geen telefoon en internet, tot 3 x toe.
Bij voorgaande storingen met telefonisch contact altijd eerst opdracht om alles thuis te controleren, en dan van de telefoniste horen dat er een landelijke storing is. Met een leeftijd van 80 niet meer zo mobiel dat alle stekkers uit de apparaten ÉN weer terug gedaan kunnen worden zonder hulp!

1. als er aanzienlijk minder storingen optreden.
2. als bij telefonische ondersteuning eerst gekeken wordt of er een storing bekend is voordat thuis alles op z'n kop gezet wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NellieB1937