Klacht: Te veel mail na iets gekocht te hebben

op 19 september 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond Wehkamp
Heb 2x iets bij u gekocht en daar heb ik nu spijt van want krijg nu op mij tablet om de paar minuten een mail over spijker jasjes en vind dat heel heel heel vervelend dus denk er in het vervolg over om NOOIT bij Wehkamp meer iets te kopen vind erg vervelend
Onvriendelijk groet Rinus van Esch Aletta Jacobs straat 36 2037PC
0610691975

Gewenste Oplossing:

NOG NIET

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 19 september 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik begrijp dat je het vervelend vindt om elke dag mails te ontvangen van ons. Vandaar dat ik nu in je account hebt doorgegeven dat je geen mails meer dient te ontvangen. De verwerking van dit verzoek kan nog wel enkele dagen duren.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door riaenrinus@gmail.com