Klacht: te veel kosten op de rekening gebracht

Tea123 op 09 september 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Sixt autoverhuur op Schiphol heeft te veel kosten op de rekening gebracht. Bij het ophalen van auto heb ik brandstofpakket (58 euro btw) er bij gevraagd, maar de medewerker heeft ook de schade en diefstal dekking (105 euro btw) er bij gedaan. Ik moest handtekening digitaal zetten voor de brandstofpakket, dus ik heb de contract nooit gezien, amper een kleine bonnetje gekregen zonder prijs. De contract zou op mijn e-mail gestuurd worden. Pas later toen ik de factuur kreeg ben ik er achter gekomen dat op de contract, waar op mijn handtekening digitaal opgezet is, is ook de ongewenste extra dekking.

Ik heb Sixt e-mailed en via webformulier benard. Bij bellen zeggen ze dat door overmacht kunnen ze factuur gerelateerde zaken niet telefonisch behandelen.

reservation no: 9910876961 / Zari

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik het bedrag van de ongewenste verzekering btw terug op mijn rekening hebben. 105e 21% 127 euro. Ook een gebaar richting klanttevredenheid zouden we accepteren. Nu ben ik echt niet tevreden met de gang van zaken. Ik wordt gewoon niet serieus genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tea123