Klacht: te veel geleverde bestelling

op 23 maart 2020 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

voor verjaardag vrouw eppileerapparaat was 1kopen 1gratis ik ging betalen met after-pay toen kreeg ik bericht dat er defect was en vroegen ze mij te betalen met mastercard ik dan gedaan achteraf krijg achteraf krijg ik dan2pakkets dat wilzeggen 4 apparaten op 27122019 heb ik dan pakket teruggestuurd naar noorderlaan antwerpen heeft mij nog 6euro90 gekost en nu zou ik moeten betalen voor iets wat ik niet meer heb stuur nu eens een bewijs dat jullie het pakket niet hebben ontvangen jullie site staat vol van klachten ik ben 69jaar en ben deze zaak kotsbeu als jullie beginen drijgen met deurwaarder dan geef ik de zaak door aan mijn advokaat ikwil aan seze zaak nog tijd of geld besteden

als jullie mij gerust laten want ik heb alles betaald wat ik gekregen heb bang van jullie dreigementen ben ikniet zelfstandige heb al andere waters doorzwommen ik wil in deze zaak nog geld uitgeven aan mijn advokaat want ikzelf ben het kotsbeu ik wacht nu nog wat af aders geef ik deze zaak door aan testaankoop belgie dan ga ik verder geld speelt rol meer dan

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

7 maanden geleden - heb op 8-4-2020 de som van 83.12 betaald waarvan bewijs van de bank nu vandaag sturen ze mij een soort dreigbrief dat ik nog moet betalen we zijn nu 15-4-2020 deze brief komt van trust krediet beheer namens l.ter koele t31208965116 mvg

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]