Klacht: Te veel email’s

op 30 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg elke dag 10 tot 15 email’s binnen. Dit wil ik niet meer

Gewenste Oplossing:

Als ik van Groupon geen email's meer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Groupon

Heeft op 31 augustus 2016 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Barnhoor,

Vervelend om te vernemen dat u zich wilt afmelden voor onze nieuwsbrief.

Hierbij bent u afgemeld voor de niet langer gewenste nieuwsbrieven. De verwerking van deze afmelding kan tot twee werkdagen duren. Het kan daarom zo zijn, dat u in deze periode alsnog nieuwsbrieven ontvangt.

Graag attenderen wij u erop dat, indien u een Groupon-account heeft u ook via de tab ‘Mijn nieuwsbrieven’ in uw account kunt aan- en afmelden voor alle nieuwsbrieven naar keuze.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en houd www.groupon.nl in de gaten voor de leukste deals.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lawo100