Klacht: te veel betalen

op 18 mei 2016 over CAK in de categorie

Ik betaalde altijd 28 euro per maand nu moet ik op eens €77,19 gaan betalen per maand voor gebruik van de scootmobiel. Terwijl mijn inkomen altijd hetzelfde is. Dit is echt te veel voor mij heb een WAO van €807.
Wil graag weten waarom ik zoveel moet betalen ineens zonder aankondiging.

Graag aanpassen aan mijn inkomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 20 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail leggen wij uit hoe het komt dat de eigen bijdrage hoger is dan in 2015. In deze e-mail hebben wij ook geschreven hoe deze klant een verzoek kan indienen voor een verlaging van de eigen bijdrage. Hiervoor hebben wij haar verwezen naar onze website www.hetcak.nl Deze klacht is hiermee opgelost.

Heeft op 26 mei 2016 om 20:35 geantwoord

Ik kan echt geen €77 per maand betalen mijn man heeft sinds deze maand slechts een 0 uren contract en het is heel afhankelijk hoeveel uren hij werk heeft. Ik zou graag willen dat het aangepast word aan ons inkomen van nu en niet van 2014 wat ik niet eerlijk vind omdat het niets zegt wat je inkomen nu is en of je het kan betalen.

Bericht van CAK

1 jaar geleden - In mijn e-mail heb ik uitgelegd hoe het komt dat de eigen bijdrage hoger is dan andere jaren. Ook heb ik geschreven hoe u een aanvraag kunt doen voor een aanpassing van de eigen bijdrage. Ik begrijp daarom niet goed waarom u de oplossing afwijst. Ik kan helaas niet naar aanleiding van deze klacht op klacht.nl de eigen bijdrage verlagen. Daar moet u de instructies in mijn e-mail voor opvolgen. Met vriendelijke groet, Ellen Webcareteam CAK

Alle klachten die gemeld zijn door wjvan der tak