Klacht: Te veel betaalde kaartjes.

op 25 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ondanks diverse klachtenmeldingen bij Arriva ivm met te veel betaalde kaartjes cq het niet hebben van de kaartjes, is er een keer een restitutie geweest en dat was het.

Ik blijf klagen bij Arriva maar er komt helemaal geen antwoord meer, al maanden niet meer.
Ik heb inmiddels alle hoop verloren op een oplossing van Arriva. Ik ben MS patiënt en blijkbaar gaat men zo met mensen om.
Arriva bedankt !!

Als er eindelijk een oplossing komt en ik mijn geld terug krijg.
Een excuses was ook wel op zijn plaats

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 mei 2017 om 17:52 geantwoord

Beste MarcusRocks52,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je al een restitutie verzoek hebt ingediend via de website en hier niet jouw gewenste reactie op hebt gekregen. Wij van de webcare afdeling behandelen geen restitutie verzoeken, ik kan je via deze weg dan ook niet helpen. Ik kan je wel adviseren.

En dan wil ik je het volgende adviseren, om opnieuw een formulier in te vullen op de site, daar ook je referentienummer van je vorige klacht bij vermelden en aangeven dat je het niet eens bent met de afhandeling. Daarbij is het ook handig om aan te geven wat voor jou wel een passende oplossing is, mijn collega's zullen je verzoek in behandeling nemen en zij laten je weten wat zij voor je kunnen betekenen.

Hier kun je je verzoek indienen:

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 26 mei 2017 om 21:07 geantwoord

Altijd weer dezelfde opmerking en zodra ik weer contact zoek met de klantenafdeling van Arriva, verzeil ik weer in dezelfde molen zonder antwoord en zonder restitutie. Arriva moet zich schamen om met zo'n goedkope \" oplossingen\"te komen maar het probleem eens goed aanpakken. Er is correspondentie genoeg gevoerd.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcusRocks52