Klacht: te veel betaald ivm vergeten OV Chipkaart nr.3528 0234 1876 8254

op 31 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

30-08-2016 Loket koop 1e klas Retour Groningen-Dronten €.71.80. Had OV chip kaart vergeten mee te nemen.

Mag aannemen veel te veel voor dit treinkaartje betaald te hebben en hoor graag Uw visie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 september 2016 om 14:55 geantwoord