Klacht: te veel betaald

op 08 februari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Goedemiddag

Wij hebben afgelopen weekend gebruik gemaakt van fletcher hotel de Wipselberg in Beekbergen.
Met voucher nr, KTHW-BCKJ-LFPS
Hier waren wij zeer tevreden.
Maar bij het uitchecken moesten wij nog een rekening voldoen van de pub en het restaurant.
Maar bij het nachecken van de rekening hebben wij vernomen dat wij toch teveel hebben betaald.
Bij aankomst hebben wij nl 2 x 29,50 voldaan voor het diner, plus toeristen belasting , 5 euro, dat is bij elkaar 64 eur,
en dit is afgelopen zaterdag 3 februari jl dan ook van onze rekening afgeschreven.dat betekent. onze rekening die we
nog moesten betalen, was 105, 50, – die 59 euro, dan komen wij op 46, 50. Nu moesten wij evengoed nog 53,50 afrekenen.
Dus dat komt er op neer dat wij 7, 00 teveel hebben betaald. Ik vind het ook heel jammer dat er geen exuses werd gemaakt
bij de receptie,
Ik hoop dat wij de 7, 00 nog terug ontvangen

Vriendelijke dgroeten M Verbruggen

dat wij het resterende bedrag overgemaakt krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:11 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door fatboy 11