Klacht: te veel betaald

op 12 oktober 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Op 11 oktober moest ik door omstandigheden snel een nieuw slot hebben voor de voordeur en de berging.
Ik heb nooit een bedrag gehoord. Na even een noodslot te hebben gezet in de voordeur moest hij even weg, want hij had geen slot voor de berging. Na ruim een uur kwam de man weer terug. Na een uur was alles klaar en ging hij rekenen. Voorrijkosten, kosten voor het heen en weer rijden (was toch zijn probleem) en per millimeter werd het slot berekend. Ik heb uiteindelijk € 1.142,- voor deze vervangingen moeten betalen. Dat is toch echt onbehoorlijk.
Naar mijn geld kan ik waarschijnlijk fluiten, maar wat mij betreft mag het wereld kundig gemaakt worden.

Ik ben tevreden als ik een bedrag teruggestort krijg, zodat ik een normaal bedrag heb betaald. Ik den dat de helft meer dan genoeg is voor twee sloten.

Indien er geen oplossing volgt bel ik Kassa en zet het op facebook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolinebrunt