Klacht: te veel betaald

op 22 augustus 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gereisd met de trein.Betaald met mijn bankpas.Per abuis niet eerst
korting geregistreerd.Onduidelijk.Moest toen 14.33 euro betalen dat
alles op 20 juni j.l. Kunt u mij nog financieel tegemoet komen?Hier
al eerder over gebeld en geschreven.Nog niets vernomen.Graag
ontvang ik een antwoord van U.Met vr.gr.

Gewenste Oplossing:

Wanneer antwoord binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht friedamarcus@upcmail.nl

7 maanden geleden - Heb nog steeds i.v.m. bovenstaande klacht nog niets van U vernomen.Graag hoor ik van u of hieraan nog iets gedaan kan worden. Met vr.gr.Frieda Marcus

Alle klachten die gemeld zijn door friedamarcus@upcmail.nl