Klacht: te veel artsen

op 19 september 2018 over CBR in de categorie Overheid

ik moet om de drie jaar gekeurd worden voor het CBR voor het C rijbewijs zonder code 95 het gaat alleen om recreatie doeleinde en niet als beroep chauffeur.
drie jaar geleden ging het ook mis , na het laten keuren in de beurthuis door een arts die bevoegd was voor het CBR te keuren, maar naar het ontvangst van de gezondheidsverklaring volgens het CBR moest ik als nog naar een aangewezen internist toe en de kosten zelf betalen.

ik heb diabeten type 2 en reuma Artitis aan mijn handen, voor beiden moet ik ieder drie maanden naar de Internist toe in het rode kruis ziekenhuis te Beverwijk, voor beide heb ik medicijnen die zijn voor geschreven door de Internist.

en nu gebeurt er weer het zelfde na keuring door een Arts van Arbonet
de arts is Gecertificeerd voor keuringen voor het CBR, en opnieuw moet er na het ontvangen van de gezondheidsverklaring opnieuw naar een aangewezen specialist toe, dit alles speelt zich af van mei 2018, mijn rijbewijs is verlopen in augustus 2018, ik ben nog voor 200 % zelfstandig werkzaam, via de klachtendienst van het CBR gebeurt er ook niks , ik moet nu binnen drie weken op nieuw gekeurd zijn anders sluiten ze het dossier.

als het CBR ophoud met deze flauwe kul, en meteen verteld naar welke arts(internist) ik moet, zo dat het iets makkelijk gaat en wat minder geld kost.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krijn Sandmann